Časté dotazy

Produkty

Jaké jsou výhody nábytku z masivu?

Nábytek vyrobený z masivu, tedy z jednoho kusu dřeva, který ručně opracujeme, je zárukou dlouhé životnosti. Každý kus je originál a je na něm vidět tradiční řemeslo a kvalitní zpracování. Vyznačuje se dlouhou životností, pokud se s nábytkem správně zachází a pečuje se o něj. Bez nadsázky vydrží i po několik generací. Jeho velkou výhodou je, že pokud se někde poškodí či poškrábe, dá se jednoduše opravit.  

Proč jsme si vybrali právě dub a buk k naší výrobě?

Oba stromy se řadí mezi tvrdé dřeviny. Jejich dřevo tak skvěle odolává každodennímu používání. V neposlední řadě mají krásnou kresbu. Dub má ovšem zajímavější strukturu dřeva, proto se používá u designových výrobků častěji.

Proč nevyrábíme nábytek s lamino deskami? 

Jsme zastánci kvality a poctivé ruční práce. Lamino desky jsou vyrobené z dřevotřísky, polepené dekoračním papírem s pryskyřicí. Nejde tedy o „kus dřeva“ jako v případě masivu. Nábytek z lamina má tak nižší cenu, ale i jeho kvalita je výrazně nižší. Životnost se pak udává pouhých pár let. Jsou také náchylnější k poškození. My ale chceme, aby Vám náš nábytek dělal radost desítky let!

Proč nepoužíváme lak pro povrchovou úpravu dřeva?

Pokud se povrch nábytku poškodí, lak se těžce opravuje. Zvolili jsme proto pro povrchovou úpravu velmi kvalitní tvrdovoskový olej, který velmi dobře chrání dřevo, a zároveň jde lehce opravit. Navíc dřevo pod ním stále „dýchá“.

Jaké nabízíte jiné materiály a odstíny?

Výrobky dodáváme primárně z dubu a buku, po domluvě lze vyrobit produkt na zakázku z dalších dřevin, jako je smrk, jasan nebo ořech. Povrchová úprava je nyní standardně mat. Odstíny laku na kovové konstrukci jsou standardně v černém a bílém matu, po domluvě lze vybrat i jiný odstín. Veškeré nestandardní požadavky lze poptat v sekci zakázková výroba, kde Vám výrobek naceníme na míru.

Jsou používané materiály kvalitní a zdravotně nezávadné?

Náš nábytek je vyráběn z kvalitních materiálů (dřevo kvalita A/B – rustikal a ocelová konstrukce). Dřevo je ošetřeno tvrdovoskovým olejem prověřeného výrobce Osmo, který u svých produktů garantuje zdravotní nezávadnost příslušnými certifikáty. Kovová konstrukce je upravena klasickým práškovým lakováním, které je moderní a šetrné k životnímu prostředí. 

Mohu se na výrobky přijet někam podívat?

V tuto chvíli nedisponujeme vzorkovou prodejnou.

Vyrábíte také nábytek na zakázku?

Ano, v sekci Zakázková výroba můžete poptat Vaše specifické požadavky. Mohou se týkat rozměrů výrobku, materiálu či povrchové úpravy. Pokud máte jiné přání, můžete nás kontaktovat pro konzultaci.

Jsou všechny výrobky vcelku, nebo je zapotřebí montáž?

U každého výrobku je uvedeno, zda k Vám dorazí vcelku, nebo po částech a bude potřeba jeho montáž. Smontování výrobku je velmi jednoduché a ke každému výrobku přidáváme návod. Pokud by nastal s montáží problém, rádi Vám telefonicky pomůžeme. 

 

Doprava, platba a termíny dodání

Jaká je doba dodání?

Produkty nejsou zpravidla skladem, po vystavení objednávky začne jejich výroba. Dodání hotového produktu až k Vám domů je tak v rozmezí 3-6 týdnů a bude specifikováno v objednávce.

Jakým způsobem zboží dodáváte a za jakou cenu?

Zboží je možné vyzvednou na provozovně ve Veselí nad Moravou osobně, nebo jej doručíme dopravní službou (Toptrans, DPD, GLS, Zásilkovna). Doprava je v případě zaslání zásilky vždy pro klienty zdarma.

Je možné zásilku sledovat?

Ano, každá zásilka dostává své číslo, pomocí kterého je možné na webu dopravce zásilku sledovat. Číslo zásilky Vám bude zasláno v e-mailu potvrzujícím odeslání zásilky.

 Jaké jsou možnosti platby?

Platba je možná při převzetí zboží v naší provozovně v hotovosti, nebo převodem. Při převzetí zásilky je platba možná také na dobírku. Platbu převodem vyžadujeme vždy před odesláním objednávky.

 

Záruka a reklamace

Jaká záruka se vztahuje na výrobky WOODAS?

Na naše výrobky je dle zákona záruka 2 roky. Garantujeme Vám ale, že nábytek vydrží při správném používání a údržbě několik generací!

Co dělat, pokud je balík viditelně poškozen při převzetí?

Pokud je zásilka viditelně poškozena, zásilku od dopravce nepřebírejte a vyplňte reklamační formulář (bude odkaz).

Jak postupovat, pokud je zboží v balíku poškozeno?

Pokud balík nejevil známky poškození, ale výrobek je přesto poškozen, kontaktujte nás.

Do kdy je možné zakoupené zboží vrátit?

Zákonná lhůta pro vrácení zboží je do 14 dnů od zakoupení, a to bez udání důvodu. Výrobek je třeba vrátit na adresu provozovny. Postup a adresu najdete na stránce Reklamace (odkaz). Vrátit zboží není možné v případě, že jde o výrobek na zakázku.  

Jak mohu zboží reklamovat?

Pokud máte reklamaci na naše zboží, kontaktujte nás prosím dle postupu  popsaného v sekci Reklamace.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze stornovat před zahájením výroby. Pro bližší informace a další postup nás prosím kontaktujte.

 

Péče o nábytek

Masivní dřevo je přírodní produkt, který při správné péči a zacházení Vám zaručí bezvadný vzhled po desetiletí a také dlouhou službu.

Správná teplota

Nábytku z masivu nesvědčí velké výkyvy teplot. Ideální teplota je mezi 17°C- 24°C. Nevystavujte ho také k přímému zdroji tepla, jako jsou krby, kamna, radiátory. Dbejte také na to, abyste nedávali horké předměty přímo na nábytek, použijte vhodnou podložku. 

Ochrana před vlhkostí

Chraňte nábytek před dlouhodobým působením vlhkosti. Jednorázová nehoda (např. vylití tekutiny) nábytek nepoškodí, ale je potřeba jej co nejrychleji vysušit.

Péče a údržba

Dřevo v žádném případě nečistěte abrazivními přípravky a agresivními chemikáliemi, acetonem, benzínem apod. Pokud je např. na stole odolná skvrna nebo nečistota, použijte k tomu určené přípravky. Doporučujeme používat pouze originální výrobky zn. OSMO - čistič ve spreji č. 8026.